• 660 299 872 (Estel) | 615 087 526 (Alicia)
traumatologia-dolor-ostefisios

RECUPERACIÓ FUNCIONAL

La Fisioteràpia tracta la zona lesionada i prescriu exercicicis d'estiraments, entrenament muscular, etc...que mantinguin les millores aconseguides o en potenciÏn els efectes.
Utilitza l’electroteràpia, la massoteràpia i la realització d'exercicis per a mantenir el correcte funcionament de les articulacions i les estructures musculars.

L’Osteopatia és una teràpia que consisteix en el tractament manual dels teixits per mantenir la mobilitat articular, l’elasticitat i la correcta funció. Busca la causa del transtorn per millorar l’equilibri global del cos, donat que tots els sistemes (muscul-esquelètic, digestiu, nerviós, fascial, inmunitari…) estan interrelacionats.

TRACTAMENTS:

• Cervicàlgies i lumbàlgies
  • Contractures musculars
  • Ciàtica
  • Ruptures fibril·lars
  • Tendinitis
  • Fascitis plantar
  • Esquinços
  • Disfunció en articulació Temporo-mandibular (ATM)
  • Disfuncions visceral que generen dolors articulars
  • Tractament del dolor
  • RECUPERA’T MÉS RÀPIDAMENT

Drenatge Linfàtic Manual

La linfa és un líquid corporal que conté cèl.lules inmunitàries i greix que circula pels vasos linfàtics fins a les venes.
    Aquesta substància facilita la nutrició entre teixits però quan hi ha algun problema fisiològic tendeix a acumular-se generant inflor.
    Les tècniques de drenatge manual serveixen per ajudar a retornar la linfa des dels teixits cap a la sang recuperant l’equilibri nutricional dels teixits i disminuint la inflor.